Golf

I started golfing.
It is not expensive to golf in Canada so I thought it was time to try golfing right now!!

But, first of all, I didn't know how to play golf at all.
So I was just pretending to be a professional golf player but my score was not like a professional's one.

Anyway, I liked it. It is addictive!
PICT4074.JPG
At Pitch and Putt in Queen Elizabeth Park, Vancouver, B.C., Canada

ゴルフはじめちゃいました。
カナダでは、ゴルフは日本みたいに高級でお金のかかるスポーツじゃなくて、
そこらの公園で気軽に遊べるんです。
だから今がチャンスだと思って、友人の誘いにのっかりました。ドカン。

とはいっても、
ゴルフクラブすら触ったことなかったし、やり方なんて全然知らなかったので、
とりあえずプロゴルファーになりきってやってみました。
想像とみようみまねでなりきりショットを炸裂しました。
でも、やっぱりスコアはプロにはなれませんでした。

しかしおもしろかったっす。癖になりまする。
駅のホームで、傘を使って素振りしてるおじ様達の気持ちが理解できました。